Dlaczego badania Tajemniczy Klient powinny stać się standardem poważnej sieci sprzedaży ?

Dlaczego badania Tajemniczy Klient powinny stać się standardem poważnej sieci sprzedaży ?

Z pewnością zastanawialiście się Państwo jak doglądać stopień realizacji wewnętrznych standardów obsługi klienta. Ten proces bywa czasochłonny szczególnie przy punktach obsługi ustawianych w całym kraju. Badanie Tajemniczy Klient daje możliwość weryfikacji Państwa reguł stawianych całemu instrumentowi sprzedaży. Rezultaty spośród badań Mystery Shopper w postaci raportu zbiorczego przyzwolą na zwięzłe zarządzanie procesem sprzedaży. Pozwolą na wychwycenie mocnych stron procesu tudzież słabych wymagających postępowań doskonalących. To ewidentnie jedyne tak dokładne narzędzie pozwalające na aktywne zarządzanie procesem sprzedaży.


Ocena: 4/5 (1 głosów)  


Szczegóły wpisu:


Informacje o firmie/organizacji:

  • Nazwa: Stainer Consulting
  • Adres: Al. Jerozolimskie 280 05-820 Piastów

Lokalizacja na mapie:

Szerokość geograficzna: 52.1768104, Długość geograficzna: 20.8674982

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *



Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>