Email marketing

Email jest nadal jednym z najskuteczniejszych narzędzi marketingowych, które służą do handlu w internecie lub sprzedaży bezpośredniej Twoich produktów i usług. Email jest bardzo wartościowy przy zacieśnianiu relacji z istniejącymi już klientami. Daje szerokiej grupie odbiorców wartościowy kontent oraz cross-selling. Ci, którzy nie wierzą w wartość, jaką posiada email marketing, zwyczajnie nie korzystają z maila we właściwy sposób. Szanse na sukces bywają ograniczone w przypadku ludzi, które wysyłają masowo pocztę elektroniczną bez podziału klientów, czy próby zrozumienia, w jaki sposób zachęcić adresata maili do powzięcia decyzji o zakupie.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *



Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>