Email marketing

Email marketing

E-mail, dzięki wyjątkowo niskim kosztom wysyłki oraz bogactwie i różnorodności treści stał się w przeciągu ostatnich kilku lat najskuteczniejszym, a przez to najczęściej wykorzystywanym narzędziem komunikacji bezpośredniej z klientami, partnerami biznesowymi i współpracownikami.Email marketing jest formą marketingu bezpośredniego wykorzystującą pocztę elektroniczną jako narzędzie komunikacji. Obejmuje ona analizowanie, planowanie, realizację i kontrolę takich procesów jak: * tworzenie i rozbudowa baz adresów e-mail * zarządzanie bazami adresów e-mail * przygotowywanie treści oraz kreacji wiadomości e-mail * wysyłka wiadomości e-mail * obsługa informacji zwrotnych * tworzenie schematów komunikacji wykorzystującej pocztę elektroniczną.


Ocena: 4/5 (1 głosów)  


Szczegóły wpisu:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *



Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>