Jak pozyskiwać nowych klientów

Jako klient różnej maści sklepów, zawsze z rozwagą podchodzę do prowadzonych przez nie akcji promocyjnych. Jestem nauczony doświadczeniem, że promocje (relacja sprzedawca klient) te są tylko po to, aby klienci nabyli więcej niż zwykle i to za wyższą cenę. Naturalnie nie jest tak zawsze i wszędzie. Myślę jednak, że hipermarkety zbyt mało pracują aby zdobyć ufność kontrahenta. Wzorem są częste pomyłki na paragonach. Kiedy za konkretny produkt miałem zapłacić 25zł, a płacę 33zł, to jest to dla mnie ewidentny znak że sklep chce mnie oszukać. Nie pomaga w tym tłumaczenie, że ilość produktów jest tak wielka, że pomyłki się mogą zdarzyć. Jednak nie należy zwalać winy na kasjera i wypada wiedzieć co nieco o technikach marketingowych, a dowiemy się tego między innymi z poradników typu: jak traktować sprzedawcę.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *



Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>