studio graficzne

W erze ‘przedinternetowej” zakupy przebiegały innymi torami. Człowiek mógł na żywo obejrzeć interesujący go produkt, dotknąć go, ewentualnie przetestować. Kupowanie online, choć pod wieloma względami praktyczniejsze, nie dają tej okazji na zetknięcie się z przedmiotem w rzeczywistości. Dlatego tak istotne jest jak najdoskonalsze przedstawienie go na internetowej półce. I tu z pomocą przychodzi profesjonalna fotografia reklamowa, czyli obrazowe przedstawienie sprzedawanego produktu. Fotografia nie jest jeszcze packshotem, ale jedynie jego początkową formą. Dla potencjalnego kupującego packshot stanowi często główny bodziec skłaniający do zakupu. Dlatego też zdjęcie produktu nie tylko powinno wiernie oddawać wszystkie widoczne elementy przedmiotu, ale także dawać szansę na zobaczenie produktu z każdej możliwej strony, z bliska i z daleka. Elegancki splot nici w powiększeniu sprawia, że klient może dostrzec strukturę materiału swetra lub szalika. Packshot potęguje realizm kształtów i barw, uatrakcyjnia przedmiot, ale co ważne – nie powinien opierać się na retuszu komputerowym. Niezaprzeczalnie ważną rolę odgrywają umiejętności fotografa i grafika, którzy wraz ze zdjęciem potrafią przekazać emocje dołączane do produktu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *



Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>