Pierwszyw Polsce blog poświęcony wyłącznie warsztatom z tematyki obsługi klientów. Przedstawia najlepsze tematy seminariów oraz biogramy trenerów. Dodatkowo, internauci odnajdą na nim przydatne wiadomości związane ze standardami obsługi klienta tak w kontakcie osobistym jak i poprzez telefon. Zawarte tam są tez notki prasowe o zrealizowanych szkoleniach typu open oraz in company.
Witryna „Szkolenia Obsługa Klienta” został założony i jest utrzymywany z inicjatywy stołecznej organizacji szkoleniowej B&O NAVIGATOR. Spółka ta od blisko jedenastu lat realizuje, cieszące się sporym uznaniem szkolenia otwarte oraz dedykowane z zakresu obsługi interesantów. Dzięki wsparciu oraz kreatywności specjalistów, managerów a także szkoleniowców związanych z tą firmą szkoleniową jest możliwe uruchomienie i redagowanie tej strony internetowej.
Standardy obsługi klientów a także ich wprowadzenie przez kształcenie personelu mającego kontakt z interesantami dostarcza każdej firmie oraz organizacji sporo wymiernych zysków. Spółki regularnie szkolące specjalistów z obsługi interesantów:
- Ponoszą jakość obsługi interesantów, a co za tym idzie jakość swoich usług,
- Zwiększają zadowolenie klientów z kontaktu z spółką i jej pracownikami,
- Zmniejszają dysonans pozakupowy wśród swoich odbiorców usług i produktów,
- Budują stałe relacje ze swoimi odbiorcami,
- Podnoszą wolumen zakupów dokonywanych przez odbiorców produktów i usług,
- Zwiększają częstotliwość zakupów planowanych przez odbiorców produktów i usług,
- Rozwijają portfolio stałych odbiorców produktów i usług.
Powyższe czynniki mają wpływ na odbiór marki firmy na rynku, opinię o marce wśród jej odbiorców produktów i usług. Zwiększają też rentowność projektów marketingowych spółki. Dobry wpływ seminariów z obsługi interesantów dotyczy przedsiębiorstw prowadzących działalność na rynku Business to Consument i B2B.
Również placówki administracji samorządowej muszą zwrócić uwagę na konieczność seminariów z obsługi klientów.