Szkolenia obsługa klientów

Pierwszyw Polsce blog poświęcony wyłącznie warsztatom z tematyki obsługi klientów. Przedstawia najlepsze tematy seminariów oraz biogramy trenerów. Dodatkowo, internauci odnajdą na nim przydatne wiadomości związane ze standardami obsługi klienta tak w kontakcie osobistym jak i poprzez telefon. Zawarte tam są tez notki prasowe o zrealizowanych szkoleniach typu open oraz in company.

Witryna „Szkolenia Obsługa Klienta” został założony i jest utrzymywany z inicjatywy stołecznej organizacji szkoleniowej B&O NAVIGATOR. Spółka ta od blisko jedenastu lat realizuje, cieszące się sporym uznaniem szkolenia otwarte oraz dedykowane z zakresu obsługi interesantów. Dzięki wsparciu oraz kreatywności specjalistów, managerów a także szkoleniowców związanych z tą firmą szkoleniową jest możliwe uruchomienie i redagowanie tej strony internetowej.

Standardy obsługi klientów a także ich wprowadzenie przez kształcenie personelu mającego kontakt z interesantami dostarcza każdej firmie oraz organizacji sporo wymiernych zysków. Spółki regularnie szkolące specjalistów z obsługi interesantów:

  • Ponoszą jakość obsługi interesantów, a co za tym idzie jakość swoich usług,
  • Zwiększają zadowolenie klientów z kontaktu z spółką i jej pracownikami,
  • Zmniejszają dysonans pozakupowy wśród swoich odbiorców usług i produktów,
  • Budują stałe relacje ze swoimi odbiorcami,
  • Podnoszą wolumen zakupów dokonywanych przez odbiorców produktów i usług,
  • Zwiększają częstotliwość zakupów planowanych przez odbiorców produktów i usług,
  • Rozwijają portfolio stałych odbiorców produktów i usług.

Powyższe czynniki mają wpływ na odbiór marki firmy na rynku, opinię o marce wśród jej odbiorców produktów i usług. Zwiększają też rentowność projektów marketingowych spółki. Dobry wpływ seminariów z obsługi interesantów dotyczy przedsiębiorstw prowadzących działalność na rynku Business to Consument i B2B.

Również placówki administracji samorządowej muszą zwrócić uwagę na konieczność seminariów z obsługi klientów.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *



Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>